KMR naujienos [VIDEO]

Ir IV jau kaip ir…
PRIDĖTA INFO
(atsirado daugiau video)

Taigi šiandien nusimato jau IV etapas.
Štilius. Prie starto grūstis. Spraudžiames tarp kitų dalyvių. Jachta “Joga” pasielgė labai džentelmentiškai ir vietoj to, kad išstūmtų mus į falshstartą, davė kelią.
Pagaliau startuojame. Po pusvalandžio nutolstame nuo starto apie pusę jūrmylės. Po truputį tolstame nuo priešininkų, net Jigy Jigy už mūsų. Staiga pasigirsta per radiją teisėjų balsas: “Lenktynės nutrauktos!”. Iškarto per radija išgirstame ir linksmuosius “Valio valio valio!”. Leidžiame bures, jungiame variklį ir plaukiame parsitempti toliausiai nutolusią jachtą – Levante. Rymonis nepatenkintas teiėjų sprendimu. Ten toliau jie tiką pradėjo gaudyt škvaliukus, pirmavo smarkiai atitolę nuo priešininkų ir viskas veltui… KMR etapas nutraukas, tai vyksta retai.
Šiuo metu laukiame, gali būti vėl startas. Vėliausiai 18 valandą, distancja sutrumpinta: Nida-Pilypas-Nida. Laukiame starto arba laiko kai galėsime atsipūsti nesijaudindami, kad betkurią akimirką gali būt nuleista “morka”.
PRIDĖTA: Vis dėlto startas buvo. Vėjo daugiau, bet vistiek neužtenka. Startavom neblogai, bet ilgainiui lengvesnės jachtos pralenkė. Šiame plaukime plaukėme net 6.5 mazgo greičiau nei atidėtame plaukime anksčiau – dabar mūsų greitis buvo 6.5 mazgo. Taip, pirmame plaukime apskritas 0.
IV Etapo pirmo starto vaizdo siužetas

Na, o kaip mums sekėsi anksčiau.
Pirmąjį etapą startavome sekunde į sekunde, bet įvyko incidentas… Kliudėme Jigy Jigy korpusą, sustojome, atsilikome…
Protesto atsisakėme, nes buvo maloniai atsiprašyta ir įteikta kiekvienam įgulos nariui šašlykai.
Vaizdo siužetas

II pats ilgiausias etapas.
Starte vėjo dar pučia.
Startuojame gan neblogai, bet mūsų sunkią jachtą Tojana-Viči aplenkia lengvesni.
Momentais vėjo tik minimaliai.
Pagaliau išplaukiam į marias, prie Juodkrantės papučia vėjo.
Lekiam prie pirmojo ženklo.

Vėliau atkeliauja galingas škvalas. Kitos jachtos teigia, kad jų prietaisai rodė iki 16 m/s. Škvalas praeina, judam toliau.
Sukam ratus iki tol kol sutemsta. Liko nedaug, laukiam kol paimsim finišą. Pagaliau apie 4 valandą finišuojame.

Kita diena laisva, išsimiegoję susitvarkome.
Vakarop užsukome pažaisti stalo futbolo. Sutinkame estus. Sužaidžiam porą partijų – laimim abi. Nors stalo futbole mes geresni. Vėliau tą vakarą tesėme KMR tradicijas, jaunausieji įgulos nariai ėjo pas Jūratę.

II Etapo vaizdo siužetas

III Etapas.

Startas/Finišas prie tinklų. Po starto prasidėjo loterija. Laviruotė į pilypą buvo pasirinkta skirtingais keliais. Vėjo kryptis keitėsi akimirksniu. Kursas keisdavosi iki 25 laipsnių. Vėjas starte buvo ramesnis, vėliau kilo bei aptikome nemažai individualių škvaliukų. Nuo starto ir 2,5 mazgo ilgainiui kilome iki 8,5 mazgo. Prie mūsų komandos prisidėjo ir Bebras.

III Etapo vaizdo siužetas

Rezultatus galite sekti LBS.lt. Čia nekeliu, nes techninės galimybės neleidžia. Rezultatų lapai labai dideli – nufotografuoti taip, kad viskas matytusi aiškiai neišeina, o perrašinėti būtų perilgas darbas.