rs feva čempionatas Italijoje nr.2

Nacionalinės buriavimo akademijos auklėtiniai sėkmingai atvyko į italiją.

Kelionė: Nuvažiuota virš dviejų tūkstančių kilometrų. Prakeiktas atstumas nuo sieno iki Varšuvos – čia teko užstrigti net aštuonias valandas. Miegota prie Katovicų, nuleista padanga už Graco, susipykęs imobilaizeris su užvedimu. Vangus Austrijos draudimo tarnybos darbas-priverstinė keturių valandų prastova . Visa para važiavimo ir puikus vaikų elgėsys jokio zirzimo ir kantrus laukimas išsvajoto tikslo- RS Feva pasaulio čempionato Di Grosete.

Gyvenimo vieta:

DSC_0035 Visai komandai ir man asmeniškai puikiai nuskilo apsigyventi: po nesekmių virtinės (su iš anksto užskakytu Kemperiu, kuris  sugedo iki mes jį dar turėjome gauti ,teko išvažiuoti su kita mašina, nervingo pasiruošimo kelionei ir kt. daugybės smulkmenų. Apsistojome 6 km nuo marinos, privačiame kieme su puikiu vaizdu ir komunaliniais patarnavimais, o svarbiausia buvome apsupti puikiu šeimininkų rūpesčiu. Tai mano puseserės Indrės ir Alesio prabangi Vila , kadaise paties Musolinio puoselėtame pajūrio regione.

Laivai: Dėka Jon Partrig laiveliai sėkmingai mūsų laukė jachtklubo teritorijoje, supokuoti celofanuose. traškančios burės naujos virvutės ir dar naujas komandai jausmas – kai visko ko reikia laivui yra – gražiai supokuota, nieko netrūksta : tik susitvarkai ir plauk.

Mandatinė komisija: Naujas laivas , byrės viskas tvarkinga. Užklijuoti numeriai pagal griežtus reikalavimus . Draudimo polisai. Nei kiek neužstrigome, plius buvo smagu stebėti teisėjų profesionalumą ir ko neretai pasigendi lietuvoje , nebuvo juntama jokios arogancijos,atsakoma į visus klausimus ir pakomenmtuojama kas ir kaip .techninia pagalbininkai sudėjo štampus ir priklijavo rėmėjų logo ir dalyvio numerius ir ištarė stebuklingus žodžius: you are ready for race.

Treniruotės:

Vėjas vidutinio stiprumo banga kiek primena kuršių marias. treniruotės metu atliekame po keliasdešimtis halzų , vendų bandome suderinti įgulų darbą. Emilė su Gabriele ir Antanas su Jurgiu labai stengėsi. Broko nemažai, bet po truputi judama į priekį. lyginant su premjera ispanijoje jau šis tas.

Atidarymas:

Pradžioje furšetas ,kur plna vaisių ir sangrijos -ties vaikams jos neduoda.Paradas.Kalbos .Nacionalinės vėliavos.Puii nuotaika.Mūsų logotipai nelieka nepastebėti, visi klausinėja iš kur mes. Išskirčiau dar kelias komandas kurios atrodė puikia  tai olandai italai ir žinoma britai , kurie atstovavo Tonbridge School . Didžiausia delegacija Britų ,Italų ir Olandų, nustebino didelis čekų kiekis . Po atidarymo vaikus Indrė vaišino ledais o Alesi pakvietė į grill vakarėlį atrakcijonų parke.

Varžybos:

Varžybos prasidėjo Morka , teko laukti kelias valandas kl pasikeitė vėjo kryptis ir jis nuo kelių metrų sustiprėjo iki penkų pūtė pietvakarių vėjas , į krantą. Geltonajame laivyne startavo Emilė ir Gabrielė, mėlynajame Antanas ir Jurgis. Pirmasis startas ne itin sėkmingasabiems komandoms, Emilei geriau sekėsi laviruotėje , Antanui pavėjiniuose kursuose. Pirmas finišas merginos 42, vaikinai 47 iš 56 grupėse. Labai gerai , kad ne paskutiniai. Antrame plaukime sekasi jau geriau ypač merginoms jos pakyla net iki 23 vietos, vaikinai palipa viena vieta aukščiau. Vėjas kiek pastiprėja , padidėja banga. Vaikinai neblogai startuoja ir plaukia laivyno pirmoje grupėje, dėja halzo metu apsiverčia ir užtrukę su atsivertimu daugiau plaukimo nebetesia, gauna baranką tai juos bloškia bendroje įskaitoje žemyn, merginnos startuoja viduryje ir finišuoja ten pat 33, galutinėje įskaitoje po pirmos dienos įvykdome klubo užduotį -nebūti paskutiniais. Patekimas į šimtuką -97 vieta Emilė ir Gabrielė -puiku. Na ir Antanas su itin jaunu jureiviu antram dešimtuke nuo galo 158. Objektyviai merginos klusniai vykdydamos užduoti s su kiekvienu plaukimu tobulėja, ypač Gbrielė-puikus progresas, o vaikinams- kiek pritrūko svorio ir jaunajam Jurgiui fizinio pasirengimo. Man tai pirma tokio lygio regta su vaikais. Labai ryškiai skiriasi pirmo trisdešimtuko plaukimas, čia malonu stebėti kovą, taktinius sprendimus  techniką, belieką tikėtis , kad turint laivus jau bus galima tobulėti. Šendien laukia treji   kvalifikaciniai plaukimai …

p.s.

visu labai atsiprasau uz klaidas